W naszym szkoleniu wykorzystujemy tylko kilka przycisków:
Nie – aby uruchomić nasze szkolenie wymagane są jedynie wspierane gogle VR. Cała aplikacja jest instalowana w pamięci okularów wirtualnej rzeczywistości i uruchamiana bezpośrednio na nich. Nie jest wymagane posiadanie komputera. W niektórych przypadkach wymagane jest za to podłączenie gogli do sieci WiFi i zapewnienie im dostępu do Internetu. Jeśli grupa szkoleniowa ma śledzić postępy kursanta w danej chwili przechodzącego scenariusz, warto zadbać o posiadanie większego wyświetlacza, zgodnego z technologią udostępniania ekranu, wspieraną przez wykorzystywany headset VR.
Company (Un)Hacked jest zaplanowane w taki sposób, aby można było je zrealizować w całości w trakcie jednej sesji lub podzielić na etapy, dopasowane do indywidualnych preferencji każdego kursanta oraz dostępności czasu. W niedługiej przyszłości za zapisywanie progresu odpowiedzialny będzie dedykowany system, w którym możliwe będzie także generowanie raportów z uzyskanych przez poszczególnych kursantów wyników oraz certyfikatów ukończenia kursu.
Nasze szkolenie jest podzielone na 10 oddzielnych scenariuszy, które mogą być realizowane w dowolnej kolejności. Przejście pojedynczej misji zajmuje od 10 do 20 minut. Zrealizowanie pełnej ścieżki szkoleniowej zajmuje ok. 3h.
W zależności od grupy docelowej i tego, czy chcemy, aby każdy kursant przechodził wszystkie scenariusze, szkolenie może zostać zrealizowane w dowolnym miejscu o powierzchni ok. 3m2, w którym znajduje się jedno miejsce do siedzenia (krzesło, fotel, ławka). Scenariusz 10. jest zaplanowany jako połączenie części statycznej i dynamicznej – w nim konieczne jest wygospodarowanie trochę większej przestrzeni 3m x 3m. Część tego zadania kursant wykonuje w pozycji stojącej.
Nie – Company UnHacked jest zaprojektowane tak, aby dowolna osoba, po przekazaniu jej podstawowej wiedzy z zakresu obsługi headsetu VR oraz mechanik wykorzystanych w naszym oprogramowaniu, mogła samodzielnie, od początku do końca zrealizować wszystkie zadania. Wykorzystane w produkcie interakcje są maksymalnie intuicyjne, a system podpowiedzi (tzw. tooltipów) prowadzi kursanta „za rękę” w momentach, gdy pojawiają się nowe elementy gry.
Nasze szkolenie można traktować w dwojaki sposób. Z jednej strony może być wykorzystywane jako samodzielny, pełny produkt szkoleniowy, dostarczający wiedzy o zagrożeniach, mechanizmach działania cyberprzestępców oraz informacji jak się przed nimi bronić, a także natychmiastowo weryfikujący skuteczność nauki. Z drugiej, może być uzupełnieniem dla tradycyjnych szkoleń IT, w trakcie którego kursant w sposób praktyczny może zastosować zdobytą wcześniej wiedzę nt. cyberbezpieczeństwa.
Oczywiście. Większość dostępnych gogli VR, w tym te, które znajdują się na liście wspieranych przez oprogramowania Company (Un)Hacked, są przystosowane do współpracy z okularami korekcyjnymi czy szkłami kontaktowymi. Na rynku można znaleźć także takie, które umożliwiają ustawienie korekcji bezpośrednio na soczewkach headsetu, dzięki czemu kursant ma możliwość wyboru, czy chce zostać we własnych okularach korekcyjnych, czy też zdjąć je, a korekcję ustawić, regulując soczewki w goglach.
Większość headsetów VR posiada rozmaite możliwości dopasowania ich do indywidualnych cech anatomicznych kursanta. Najczęściej regulacji podlega długość paska okalającego głowę, który bezpośrednio wpływa na docisk części twarzowej. Gogle mają także regulację głębokości osadzenia na głowie / twarzy. Dodatkowo, istnieje możliwość zmiany rozstawu soczewek, aby dostosować je do rozstawu naszych oczu. Przed rozpoczęciem dowolnej aktywności w VR, warto poświęcić kilka chwil na dokładne dopasowanie gogli do naszych preferencji, dzięki czemu doznania w trakcie korzystania z nich będą o wiele przyjemniejsze, a także unikniemy szybkiego zmęczenia i problemów z samopoczuciem.
Przed rozpoczęciem szkolenia należy zwrócić szczególną uwagę na:
Tak – oferujemy w sprzedaży zarówno samą aplikację, jak i zestawy z goglami HTC. Kupując samą aplikację, klient może ją uruchomić na wspieranych modelach headsetów VR:
Dla klientów, którzy posiadają gogle nieobjęte bezpośrednim wsparciem, istnieje możliwość przygotowania wersji kompatybilnej, po wykupieniu dodatkowego wsparcia produktowego.